Alchemia klasyczna
Alchemia która w silku była obecna od początku - nazwę ją tutaj ofensywno-defensywną, używająca różnego rodzaju eliksirów w celu osiągnięcia lepszego damage'u w broni lub lepszej obrony w zbroi jest raczej mniej skomplikowana niż alchemia żywiołów - tą tak nazwałem jako, że tamtej alchemii podstawą działania są żywioły uzyskane z różnych itemów. Podstawą alchemii ofensywno-defensywnej są eliksiry:
Najprościej mówiąc, np. broń na 32 lvl z atrybutem +1 będzie miała siłę ataku 32+1 czyli 33, zatem mamy broń na 33 lvl, którą można nosić mając 32, rachunek jest prosty :)
Podczas ulepszania itemów za pomocą eliksirów mogą one ulegnąć uszkodzeniu przez utratę druability lub nawet całkiem zniknąć, przed tymi przykrymi skutkami zabezpieczają nas specjalne kamienie alchemiczne, Steady - jednorazowo zabezpiecza przed utratą durability oraz immortal - także jednorazowo niweluje możliwość zniknięcia itemu w przypadku nieudanej alchemii. Jeśli potrzebujesz więcej informacji na ten temat, napisz to w komentarzu lub shoutboxie, postaram się uzupełnić te informacje :)
Ikona w grze |
Opis |
weapon - do ulepszania broni; | |
shield - do ulepszania tarczy; | |
protector - do podnoszenia parametrów zbroi; | |
accessory - do zwiększania absorption rate (pochłaniania energii otrzymanego ciosu) biżuterii. |
Najprościej mówiąc, np. broń na 32 lvl z atrybutem +1 będzie miała siłę ataku 32+1 czyli 33, zatem mamy broń na 33 lvl, którą można nosić mając 32, rachunek jest prosty :)
Podczas ulepszania itemów za pomocą eliksirów mogą one ulegnąć uszkodzeniu przez utratę druability lub nawet całkiem zniknąć, przed tymi przykrymi skutkami zabezpieczają nas specjalne kamienie alchemiczne, Steady - jednorazowo zabezpiecza przed utratą durability oraz immortal - także jednorazowo niweluje możliwość zniknięcia itemu w przypadku nieudanej alchemii. Jeśli potrzebujesz więcej informacji na ten temat, napisz to w komentarzu lub shoutboxie, postaram się uzupełnić te informacje :)